Revija „Elizabeta Bosanska“ u augustu u zamku Ostrožac

Revija „Elizabeta Bosanska“ u augustu u zamku Ostrožac

Premijer Unsko-sanskog kantona Mustafa Ružnić upriličio je danas, u Bihaću prijem za bosanskog dizajnera Adnana Hajrulahovića, koji je svoje kolekcije prezentirao na revijama u Bangkoku, Beču, Dizeldorfu, Beogradu, Zagrebu, Svetom Stefanu, Tirani i drugdje pod brendom HAAD, iza kojeg stoji vlastita produkcija.

Poznati dizajner ovog ljeta, u saradnji sa Gradom Cazinom, organizovat će reviju „Elizabeta Bosanska“ u zamku Ostrožac. 

– Revija „Elizabeta Bosanska“ je modno-artistička priča o našem identitetu i kontinuitetu kroz lik jedne snažne žene koja je dokaz da na ovim prostorima žena oduvijek ima veoma bitno mjesto u društvu. Simbolika Elizabete je i u tome da da čvrst dokaz da je Bosna oduvijek evropska zemlja, a Elizabeta kao bosanska princeza koja je suvereno vladala Ugarskom i Poljskom uz prefiks Bosanska.

Poruka ove revije je snaga i položaj žene u društvu, evropska pripadnost naroda Bosne i Hercegovine i kontinuitet kulturnog naslijeđa i tradicije te kao takva šalje poruku mira i zajedništva iz konteksta historije, kaže Hajrulahović.

Revija „Elizabeta Bosanska“ bit će organizovana 3. augusta.

Previous Novi crveni tepih (bosanski ćilim) za jubilarni, 25. SFF
Next Grb s ljiljanima iznad Jablanice (VIDEO)

You might also like

NASLIJEĐE

Jedan od motiva sa stećka – STABLO

Ovaj reljefni motiv stećaka najčešće izgleda kao vertikalno stablo od kojeg se na jednu i drugu stranu koso-gore odvajaju po dvije ili više grana koje su nekada spiralno povijene. Nekada

KULTURA I UMJETNOST

Muzej Sarajeva zabilježio značajan porast posjetilaca ovog ljeta: Muzeje su najviše posjećivali Arapi

Muzej Sarajeva je od aprila posjetilo mnogo turista, a od svih depadansa najviše pažnje plijenili su Muzej Jevreja, Svrzina  kuća te Muzej Sarajevo 1878-1918 – kazao je Feni direktor Muzeja

KULTURA I UMJETNOST

Mulabdićeva vizija bošnjaštva koju je potrebno oživjeti

Nakon pada Bosanskog kraljevstva i osvajanja od strane Osmanskog carstva, Bošnjaci, naročito oni koji su primili islam, svoje književno stvaralaštvo počinju da pišu na orijentalnim jezicima. Ta praksa pisanja na