Prof. Denijal Jegić: Po Zapadu, Palestinci trebaju da umru tiho

Prof. Denijal Jegić: Po Zapadu, Palestinci trebaju da umru tiho

“Međunarodna zajednica je u zadnjim desetljećima na razne načne omogućila izraelsku agresiju. Govori se o legitimnom pravu Palestinaca na suverenitet, na otpor, ali na kraju je uvijek osuda bilo kakvog palestinskog otpora. Palestinci postanu tema političkog diskursa kad postanu opasnost za svakodnevni život Izraelaca… Ovo što vidimo danas je rezultat desetljeća aparthejda i etničkog čišćenja, ne samo u Gazi, nego u cijeloj Palestini, gdje je Hamas uspio, kao najveća ili najmoćnija organizacija otpora, da odgovori na tu izraelsku politiku”, kaže Denijal Jegić, profesor komunikacijskih nauka na Libansko-američkom univerzitetu u Bejrutu.

“Diskurs Zapada još uvijek je kolonijalni, koji govori narodu pod okupacijom kako i na koji način da se može boriti i braniti, na koji način ne može. Na kraju to možemo interpretirati na način da Palestinci trebaju da tihu umru i da ne predstavljaju probleme Izraelu, dok se ta ista međunarodna zajednica u svakodnevnoj politici ne bavi nikakvim rješenjem za Palestince koji su već 78 godina pod okupacijom režima aparthejda”, dodao je.

Video: AJB
Previous Bobanu Inđiću potvrđeno 15 godina zatvora za zločin u Štrpcima
Next Proizvodni pogoni Kule Gradačac izgorjeli, bez posla ostalo više od 500 radnika

You might also like

RIJEČ

Ef. Kavazović: Bosna i Hercegovina ima više prijatelja nego vjernih dušmana

“Vjerujem da Bosna i Hercegovina ima više prijatelja koji joj žele dobro nego vjernih dušmana. Pitanje je samo koliko su oni agilni, koliko ulažu u Bosnu i Hercegovinu i koliko

RIJEČ

Slaviša Šućur, tenkista ABiH i nosilac “Zlatnog ljiljana”: Ponovio bih isto, stao na branik grada i države

  Armija Bosne i Hercegovine je bila jedina vojska koja je nastala na prostorima nekadašnje Jugoslavije u tom periodu, koja je imala u svojoj osnovi, u svojoj srži, platformu koja

RIJEČ

Bosanskim blokom se suprotstaviti specijalnom ratu protiv Bosne i Hercegovine

Već tri decenije bosanske povijesti određene su etno-religijskim političkim koncepcijama koje stvaraju nesnosnu atmosferu konsocijacijske etnoteritorijalizacije koja se iskazuje kao “život jednih pored drugih”.  Time se poništava bosansko iskustvo zajedničkog