Profesor Štulanović: U ratu ubijali hodže, džamije rušili, a u miru ih besramno sudski progone čak i u Federaciji

Profesor Štulanović: U ratu ubijali hodže, džamije rušili, a u miru ih besramno sudski progone čak i u Federaciji

Muharem Štulanović, profesor na Islamskom pedagoškom fakultetu u Bihaću, teolog i imam, u srijedu se u Okružnom sudu Banja Luka izjasnio da ne razumije optužnicu koja ga tereti za krivično djelo povreda ugleda RS-a i njenih naroda koje mu se stavlja na teret.

Štulanović je u januaru prošle godine tokom džuma namaza održao govor u kojem je RS nazvao genocidnom tvorevinom.

Zbog tih izjava, policija ovog entiteta protiv Štulanovića je podnijela izvještaj Okružnom javnom tužilaštvu u Banjoj Luci, a oni su predmet kasnije proslijedili Tužilaštvu RS-a, Posebnom odjeljenju za suzbijanje korupcije organizovanog i najtežih oblika privrednog kriminala, koje je u decembru podiglo optužnicu.

Sud u Banjoj Luci je konstatovao da je Štulanović negirao krivicu.

Njegov advokat Duško Tomić je nakon ročišta naveo kako do danas nisu dobili nijedan materijalni dokaz.

– Zamolit ćemo i predsjednika Milorada Dodika da nas sasluša pošto je on kreator ovog zakona na osnovu kojeg se sudi čovjek koji u džamiji svojim vjernicima kaže svoje mišljenje, i koji nije građanin RS-a – rekao je advokat Tomić.

Štulanović je po izlasku iz suda, na pitanje da li je ovo politički proces, kratko odgovorio: “Da”, prenijeli su mediji u srijedu.

Štulanović se ranije ovog mjeseca oglasio i prokomentarisao slučaj.

‘Odža iz Bi’aća arlaukao na ‘UDB-i i zaprijećena mu kazna do pet godina zatvora, odgođeni proces počinje 10.01.2024. u 13h

Bismillah, vel-hamdulillah, ves-salatu ves-selamu ala resulillah,

Povodom optužnice iz -er -esa protiv moje malenkosti, koja da nije devilna, debilna, skaradna, jadna i bijedna bila bi smiješna ali pošto se radi o suđenju i zaprijećenoj sankciji onda je na svoj način i ozbiljna. Dok obični, pošteni svijet u -er -esu Novu godinu slavi na traktorima (kako je to znakovito) i u prosvjedima, tražeći svoja zakinuta prava, vlast -er-esa u isto vrijeme voza se u skupocjenim automobilima, avionima, zrakomlatima, sa basnoslovnim platama, multimilionskim računima i privatnim firmama, kojima ni broja ne znaju, a sa kojima isisavaju opća, društvena, materijalna dobra u privatne džepove, a onda, ograđuju se i postaju nedodirljivi „zakonima“ o kleveti, imunitetu i povredi časti U SAMO SRPSKOJ zemlji. Obični ‘odža kad kaže istinu na hutbi ima da ide na sud. Odabrani, sa imunitetom, dubokih džepova, ugodnih fotelja i debelih računa su zakonom zaštićeni kao što su zaštićene rijetke zvjerke. Koje su to Srbende i koji nezajažljivi „materijalni“ nacionalisti.

U isto vrijeme tamo neki ‘odža iz Bi’aća koji arlauče na hutbi, treba odgovarati po optužnici i zaprijećenoj sankciji do pet godina zatvora zbog izrečene riječi, što je kođoja „uvredio čast“ tvorevine koja časti nikad nije imala, čija vojska i policija je međunarodno presuđena za genocid, između ostalog ubila i 115 drugih ‘odža, srušila više od ‘iljadu džamija, mesdžida i drugih vakufskih, vjerskih objekata i kojeg li čuda nije dozvolila čak ni ukop umrlog Banjalučkog muftije, njegove ekselencije ef. Halilovića, u Banjaluci, iliti u „srpskoj“ zemlji. Koliko je to genocidaški, stupidno, nestvarno, nonsens i neprimjereno normalnoj pravnoj logici najbolje svjedoči da je u genocidu nad Indijancima vrijedila krilatica: „Samo mrtav Indijanac, dobar je Indijanac“, ovdje ni to ne vrijedi. U -er-esu imaju i level ispod toga. Čak ni mrtav ‘odža ili muftija nije imao mjesta u Banjaluci. Siguran sam da će historija to zabilježiti sa imenima protagonista.

Pitamo se koji stepen mržnje, netolerancije i koji debil od pravnika moraš biti da se može zastupati takva „pravna“ optužnica na ikakvom sudu?! Dakle, u ratu ubijali ‘odže, džamije rušili, a u miru ih besramno sudski progone čak i u Federaciji, uz sramnu podršku Federalne policije.

Zbog luđačke košulje navučene na BiH, Visoki predstavnik se ne miješa u svoj posao ili to radi protiv Bošnjaka, političari pozicije ponašaju se kao F. Abdić, opozicija kao posljednje kukavice, Bošnjaci/muslimani kao nacional/vjerska grupacija, njihova servilna, strašljiva ulema i inteligencija kao amorfna masa bez boje, okusa i mirisa, a FUP kao JNA, jer umjesto da profesionalno sarađuje sa -er-esom na hvatanju kokošara, borbe protiv droge i drugih opijata, auto mafije i drugih pljačkaša i kriminalaca, umjesto da shvati šta je udar na BiH u predmetima zločina negiranja genocida, secesije, i sl. dnevnopolitičkih pitanja i onda, ako ništa drugo, odbije biti servis negatorima i glorifikatorima genocida, umjesto svega toga u ovom slučaju prelaze crvenu liniju i umjesto profesionalne saradnje postaju saučenici u mom progonu!!!

Zbog toga, nadam se da ću se susresti negdje na sudu BiH, u Bužimu, Sanskom Mostu, Bosanskoj Krupi, Bihaću, Visokom, Sarajevu (bilo gdje ako se to mogne) sa kreatorima, zastupnicima i protagonistima takve optužnice; kad možemo u Banjaluci u gostima, što ne i kod nas, ali sada po optužnici za negiranje genocida. Uobičajeno je da se za krajnji ishod takmičenja utakmice igraju kod kuće i u gostima! Neka FUP traži od policije -er-esa da isljeđuje sve one koji su umiješani u ovaj proces, inače „će prekinuti profesionalnu saradnju sa njima“.

Po ovoj skaradnoj optužnici, nedvojbeno, bez trunka razumne sumnje dokazaćemo sljedeće:

1. Iako je ovo bespredmetna optužba sa političkom pozadinom i isključivo „srpskim“ pravnim osnovom zasnovana na mržnji i netrpeljivosti prema drugom i drugačijem, odnosno nesrbinu, u krajnjoj konsekvenci, ovo je optužnica u funkciji UDRUŽENOG ZLOČINAČKOG POTHVATA PROTIV SRPSKOG NARODA, kako je lucidno primijetio Andrej Nikolaidis. U tom smislu su i političke i seceonističke težnje ka ostvarenju „srpskog sveta“ koje naše komšije guraju u izolacionizam i sukob, ne samo regionalnog karaktera i sa Bošnjacima, nego sa gotovo čitavim svijetom, a političke protagoniste stavlja na evropske i američke crne liste. Optužnica je medvjeđa usluga poštenom, nezločinačkom dijelu srpskog naroda.

2. Rezultat je nastojanja počinitelja genocida u ratu i negatora genocida u miru koji nagrađuju i glorifikuju zasluge ratnih zločinaca i genocidaša za stvaranje -er-esa i njihove puste želje da spriječe svaki govor u BiH o zločinima i genocidu nad nesrbima, posebice Bošnjacima! Ovakvim procesima hoće se pokušati zaustaviti glas i širenje istine! Širenje istine se ne može prekvalifikovati u širenje mržnje.

3. Pošto žive u jednoj kolektivnoj, općoj ekskluziji u koju ih trpa njihova – kako godinama javno tvrdi i dokazuje njihova opozicija, posebno g. Vukanović – kriminalna politička elita, obični Srbi koji nisu okrvavili ruke nevinom krvlju, su u nužnoj potrebi za socijalnom inkluzijom, da se osvijeste, da dođu do neminovne katarze, mada Andrej Nikolaidis, zapaža jednu poražavajuću stvar: „Nije sud u Hagu onaj koji Srbima nameće kolektivnu krivicu, niti taj sud ima moć da takvo što učini. Srpske vlade to čine, u kontinuitetu. Ni one, same, nemaju moć kolektivizacije krivice. Ali u tome im pomažu mediji, akademije, univerziteti, pisci, reditelji… i to nije drugo nego udruženi zločinački pothvat protiv srpskog naroda. Sud u Hagu učinio je sve da krivicu individualizuje, dok srpske vlade krivicu neprekidno kolektivizuju i tako svoje građane pretvaraju u živi štit zločinačkog projekta“.

Desetog januara 2024. u procesu koji započinje u 13h protiv ‘odže iz Bi’aća saznaće se je li i Banjalučki okružni sud dio udruženog zločinačkog poduhvata protiv srpskog naroda ili je sud pravde.

4. Optužnica je još jedna potvrda da se od -er-esa, kolektivno, štiti zločin genocida, negira genocid čak i sudski, institucionalno, da se hoće ušutkati istina i fakti koji se ne mogu ušutkati posebice zbog sudskih presuda Međunarodnog suda pravde! Presuđeno, pera zapisala, tinta se osušila, udaren pečat/štambilj za sva vremena! To su uradili međunarodni sudovi pravde u nemuslimanskim, kršćanskim, svjetskim metropolama, ne u muslimanskimTeheranu, Mekki ili Medini! Tačka! Treba da uslijedi osvještenje, katarza, suočavanje sa posljedicama zločina i genocida kao što se desilo u Njemačkoj sa holokaustom!

5. Politika koja sada mene progoni, personificirana u liku i djelu predsjednika -er-esa, ima evolutivni put demagogije, laži i mantranja od priznavanja genocida do poricanja i sada do zadnje faze glorifikacije i priznavanja zasluga genocidaša za postojanje -er-esa te institucionalnog pokušaja progona onih koji to samo spomenu onako kako se njima ne sviđa. Ja sam to na svoj način kazao u svojoj hutbi kao dr. pravnih znanosti i u svojstvu najvišeg akademskog izbora REDOVNI PROFESOR. Tu nema nikakva grijeha, niti krivične odgovornosti! Pitam se, zaista, kojim konstruktom Mračne trijade ili instrumentarija Rosenbergove skale i HEXACO inventara ličnosti dolaze do ovakve optužnice?

6. Za normu na koju se poziva optužnica pokrenut je još 21. 09. 2023., postupak za apstraktnu ocjenu ustavnosti i predmet je apelacije za povredu Ustava BiH od strane14 poslanika Predstavničkog doma Parlamentarne skupštine BiH:

(Zahtjeva za ocjenu ustavnosti Člana 208a, 208b. i 280a. stav (2) Krivičnog zakonika Republike Srpske (“SI. glasnik RS”, br. 64/2017, 104/2018 – odluka US, 15/2021,89/2021 i 73/2023). Smatraju da se ovim osporenim odredbama Krivičnog zakonika krše mnogobrojne odredbe Ustava Bosne i Hercegovine, te da ih je zbog toga potrebno staviti van snage).

7. Krivičnopravna odgovornost na bazi sporne odredbe Krivičnog zakona prouzrokuje grubo kršenje zagarantovanih ljudskih prava i sloboda iz Ustava BiH i međunarodnih dokumenata koji su, ili sastavni dio ustavne materije, (Vidjeti „dodatne sporazume o ljudskim pravima koji će se primjenjivati u BiH“ iz Aneksa 1 Ustava BiH, a posebno u obzir uzeti Međunarodni pakt o građanskim i političkim pravima) ili međunarodni sporazumi koje je BiH potpisala i na čiju se primjenu obavezala.

8. Isto tako grubo krši vjerska prava i autonomiju muslimanskih vjerskih službenika. Šta ima s tim Okružni sud u Banjaluci, Dodik, Stevandić ili Hrizostom kako će jedan muslimanski vjerski službenik u Federaciji tretirati -er-es, pred svojom pastvom ili svojim vjernicima u hutbi. Ja nisam podanik -er-esa, hvala dragom Bogu, ne živim na prostorima takve jedne tvorevine, neka je slava i hvala Uzvišenom Gospodaru što me toga poštedi, nego na prostorima Mujine i Halilove Krajine, u Federaciji i BiH gdje ne postoji nikakva krivična odgovornost za djelo koje mi se stavlja na teret ni po Božijim niti po ljudskim, međunarodnim ili domaćim zakonima.

9. Optužuju me za širenje mržnje prema drugom i drugačijem što je notorna neistina. Naprotiv, istina je, NE ŠIRENJE MRŽNJE, nego širenje istine i nečega što svako zna i po čemu su donesene presude međunarodnih sudova!

Duboko smo ubijeđeni i smatramo da će za sve nas na ovim prostorima biti bolje da naše komšije što prije ostave po strani DEMAGOGIJU, laži i mantre u kojima žive a koje su u samom njihovom identitetu, kako tvrdi otac srpske nacije, Dobrica Ćosić u romanu Deobe objavljenom prvi put 1961. godine, kad kaže sljedeće: …Laž je vid našeg patriotizma i potvrda naše urođene inteligencije. Lažemo stvaralački, maštovito, inventivno… Laž je nužda: biološka, psihološka, nacionalna, politička. (Ćosić, 2017: 96-97).

U tom smislu, bar se nadamo, da će se Okružni sud Banjaluke moći izdići iznad nacionalističko vjerske mržnje prema drugom i drugačijem i biti sud pravde, uprkos političkih očekivanja ili vjerovatno naredbi i zadataka njihove političke elite, te ovakvih skaradnih optužnica i neustavnih zakonskih odredbi.

Bihać: 05.01.2024/23Jmd. II 1445aH

Previous Na tajnom sastanku, krajnje desničarska njemačka stranka AfD raspravljala o planu za deportaciju miliona imigranata
Next Udruženje „Žena-žrtva rata“ - Prijava protiv više lica zbog veličanja osuđenika za genocid u Višegradu

You might also like

RIJEČ

Lévy: Duh Sarajeva je primjer kakva bi Evropa trebala biti

 Moja poruka iz Kijeva bila je da je evropski duh daleko više prisutan u Ukrajini nego u većini glavnih prijestolnica zvanične Evrope. Moja poruka je takođe bila da kažem da

RIJEČ

Možeš Dodika izvući iz šatora, ali šator iz njega nikada!

Neke se stvari “iz kuće” ponesu i ostanu uz osobu cijeloga života. Na našim prostorima se za osobu, uglavnom muškarca sirovih navika, kaže kako je otišao sa sela, ali selo